RPH Minggu 21
Rancangan Pelajaran Harian 20 Mei~23 Mei 2013
Tarikh
|
20 Mei 2013
|
Minggu
|
21
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
5K6
|
Masa
|
70
|
kertas
|
Peperiksaan
Pendidikan Seni Visual 1
|
Refleksi
|
Peperiksaan
berjalan dengan lancar
|
Tarikh
|
21 Mei 2013
|
Minggu
|
21
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
5K6
|
Masa
|
70 minit
|
kertas
|
Ulangkaji
|
Refleksi
|
Pelajar
membuat ulangkaji dan memberi kerjasama yang baik.
|
Tarikh
|
21 Mei 2013
|
Minggu
|
21
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
4K5
|
Masa
|
70 minit
|
kertas
|
Ulangkaji
|
Refleksi
|
Pelajar
membuat ulangkaji dan memberi kerjasama yang baik
|
Tarikh
|
21 Mei 2013
|
Minggu
|
21
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
5K10
|
Masa
|
70 minit
|
kertas
|
Ulangkaji
|
Refleksi
|
Pelajar
membuat ulangkaji dan memberi kerjasama yang baik
|
Tarikh
|
22 Mei 2013
|
Minggu
|
21
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
seni visual
|
Tingkatan
|
5K6
|
Masa
|
70 minit
|
Kertas
|
Peperiksaan Pendidikan
Jasmani
|
Refleksi
|
Peperiksaan
berjalan dengan lancar
|
Tarikh
|
22 Mei 2013
|
Minggu
|
21
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
4K5
|
Masa
|
140 minit
|
kertas
|
Ulangkaji
|
Refleksi
|
Pelajar
membuat ulangkaji dan memberi kerjasama yang baik
|
Tarikh
|
23 Mei 2013
|
Minggu
|
21
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
5K10
|
Masa
|
70 minit
|
Aktiviti
|
Peperiksaan
Pendidikan Jasmani
|
refleksi
|
Peperiksaan
berjalan dengan lancar
|
Tarikh
|
23 Mei 2013
|
Minggu
|
21
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
5K6
|
Masa
|
70 minit
|
Aktiviti
|
Perbincangan kertas PSV kertas 1
|
Refleksi
|
Pelajar memberi kerjasama yang baik dan
mengetahui kelemahan masing-masing
|
Tarikh
|
23 Mei 2013
|
Minggu
|
21
|
Mata Pelajaran
|
Pemulihan Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
4K5
|
Masa
|
70 minit
|
Kertas
|
Peperiksaan Pendidikan
Seni Visual 2
|
Refleksi
|
Peperiksaan
berjalan dengan lancar
|
Tarikh
|
24 Mei 2013
|
Minggu
|
21
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
seni visual
|
Tingkatan
|
5K10
|
Masa
|
60 minit
|
CUTI HARI WESAK
|
No comments:
Post a Comment