RPH Minggu 20
Rancangan Pelajaran Harian 13 Mei~17 Mei 2013
Tarikh
|
13 Mei 2013
|
Minggu
|
20
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
5K6
|
Masa
|
70
|
kertas
|
Peperiksaan
Matematik 1
|
Refleksi
|
Peperiksaan
berjalan dengan lancar
|
Tarikh
|
14 Mei 2013
|
Minggu
|
20
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
5K6
|
Masa
|
70 minit
|
kertas
|
Peperiksaan
Pendidikan Sivik dan kenegaraan
|
Refleksi
|
Peperiksaan
berjalan dengan lancar
|
Tarikh
|
14 Mei 2013
|
Minggu
|
20
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
4K5
|
Masa
|
70 minit
|
kertas
|
Ulangkaji
ujian sejarah 3
|
Refleksi
|
Pelajar
membuat ulangkaji kertas sejarah dan memberi kerjasama yang baik
|
Tarikh
|
14 Mei 2013
|
Minggu
|
20
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
5K10
|
Masa
|
70 minit
|
kertas
|
Sejarah 3
|
Refleksi
|
Peperiksaan
berjalan dengan lancar
|
Tarikh
|
15 Mei 2013
|
Minggu
|
20
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
seni visual
|
Tingkatan
|
5K6
|
Masa
|
70 minit
|
Kertas
|
Peperiksaan Pendidikan
Islam 2
|
Refleksi
|
Peperiksaan
berjalan dengan lancar
|
Tarikh
|
15 Mei 2013
|
Minggu
|
20
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
4K5
|
Masa
|
140 minit
|
kertas
|
Peperiksaan
pendidikan Islam 1 dan pendidikan moral
|
Refleksi
|
Peperiksaan
berjalan dengan lancar
|
Tarikh
|
16 Mei 2013
|
Minggu
|
20
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
5K10
|
Masa
|
70 minit
|
SAMBUTAN HARI GURU
2013
|
Tarikh
|
16 Mei 2013
|
Minggu
|
20
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
5K6
|
Masa
|
70 minit
|
Aktiviti
|
Ulangkaji kertas sains 1
|
Refleksi
|
Pelajar memberi kerjasama yang baik dengan
mengulangkaji kertas sains 1
|
Tarikh
|
16 Mei 2013
|
Minggu
|
20
|
Mata Pelajaran
|
Pemulihan Pendidikan
Seni
|
Tingkatan
|
4K5
|
Masa
|
70 minit
|
Kertas
|
Peperiksaan Sains
1
|
Refleksi
|
Peperiksaan
berjalan dengan lancar
|
Tarikh
|
17 Mei 2013
|
Minggu
|
20
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
seni visual
|
Tingkatan
|
5K10
|
Masa
|
60 minit
|
Kertas
|
Peperiksaan sains 2
|
Refleksi
|
Peperiksaan berjalan
dengan lancar
|
No comments:
Post a Comment