Tuesday, 5 November 2013

RPH MINGGU KE-43



RPH Minggu 43
Rancangan Pelajaran Harian 21 Oktober~25 Oktober 2013
Tarikh
21 Oktober 2013
Minggu
43
Mata Pelajaran
Pendidikan seni visual
Tingkatan
5K6
Masa
70 minit
Bidang
Ulangkaji Keseluruhan PSV
Unit Pembelajaran
Soalan Teori
Hasil Pembelajaran
Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
1.     Menjawab soalan dengan baik.
Aktiviti Pembelajaran
Kuiz teori.
Prosedur
1.     Guru memberi 40 soalan kepada pelajar dan jawab dalam masa 60 minit.
2.     10 minit terakhir,guru dan pelajar membuat pembetulan jawapan.
Keperluan

Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi

Penerapan Nilai

Kerajinan

Refleksi
Pelajar memberi kerjasama semasa aktiviti dijalankan. Keputusan juga agak baik kerana semua pelajar dapat menjawab lebih dari 20 soalan.

Tarikh
21 Oktober 2013
Minggu
43
Mata Pelajaran
Pendidikan Seni
Tingkatan
4K5
Masa
70 minit
Bidang
Ulangkaji keseluruhan Topik
Unit Pembelajaran
Soalan Teori
Hasil Pembelajaran
Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
1.     Menjawab soalan dengan baik.
Aktiviti Pembelajaran
Kuiz teori.
Prosedur
1.     Guru memberi 40 soalan kepada pelajar dan jawab dalam masa 60 minit.
2.     10 minit terakhir,guru dan pelajar membuat pembetulan jawapan.
Keperluan

Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi

Penerapan Nilai

Kerajinan

Refleksi
P&P berjalan seperti yang dirancang. Pelajar menunjukkan minat terhadap aktiviti yang dibuat dan didapati ramai yang mendapat lebih 20 soalan betul. 

Tarikh
22 Oktober 2013
Minggu
43
Mata Pelajaran
Pendidikan Seni
Tingkatan
5K6
Masa
70 minit
Bidang
Keseluruhan Topik PSV
Unit Pembelajaran
Soalan Teori
Hasil Pembelajaran
Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
1.     Menjawab soalan dengan baik.
Aktiviti Pembelajaran
Kuiz teori.
Prosedur
1.     Guru memberi 40 soalan kepada pelajar dan jawab dalam masa 60 minit.
2.     10 minit terakhir,guru dan pelajar membuat pembetulan jawapan.
Keperluan

Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi

Penerapan Nilai

Kerajinan

Refleksi
Pelajar memberi kerjasama semasa aktiviti dijalankan. Keputusan juga agak baik kerana semua pelajar dapat menjawab lebih dari 20 soalan.

Tarikh
22 Oktober 2013
Minggu
43
Mata Pelajaran
Pendidikan Seni
Tingkatan
4K5
Masa
70 minit
Bidang
Pembetulan Kertas Objektif
Unit Pembelajaran
Soalan Teori
Hasil Pembelajaran
Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
1.     Mengetahui jawapan dengan baik.
Aktiviti Pembelajaran
Membuat pembetulan.
Prosedur
1.     Guru berbincang dengan pelajar tentang jawapan setiap soalan
2.     Guru membuat rumusan.
Keperluan

Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi

Penerapan Nilai

Kerajinan

Refleksi
Pelajar memberi kerjasama semasa aktiviti dijalankan. Keputusan agak baik dan memuaskan.

Tarikh
22 Oktober 2013
Minggu
43
Mata Pelajaran
Pendidikan Seni
Tingkatan
5K10
Masa
70 minit
Bidang
Ulangkaji keseluruhan PSV
Unit Pembelajaran
Soalan Teori
Hasil Pembelajaran
Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
1.     Menjawab soalan dengan baik.
Aktiviti Pembelajaran
Kuiz teori.
Prosedur
1.     Guru memberi 40 soalan kepada pelajar dan jawab dalam masa 60 minit.
2.     10 minit terakhir,guru dan pelajar membuat pembetulan jawapan.
Keperluan

Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi

Penerapan Nilai

Kerajinan

Refleksi
Pelajar memberi kerjasama semasa aktiviti dijalankan. Keputusan juga agak baik kerana semua pelajar dapat menjawab lebih dari 20 soalan.

Tarikh
23 Oktober 2013
Minggu
43
Mata Pelajaran
Pendidikan Seni
Tingkatan
5K6
Masa
70 minit
Bidang
Ulangkaji keseluruhan Topik
Unit Pembelajaran
Soalan Teori
Hasil Pembelajaran
Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
1.     Menjawab soalan dengan baik.
Aktiviti Pembelajaran
Kuiz teori.
Prosedur
1.     Guru memberi 40 soalan kepada pelajar dan jawab dalam masa 60 minit.
2.     10 minit terakhir,guru dan pelajar membuat pembetulan jawapan.
Keperluan

Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi

Penerapan Nilai

Kerajinan

Refleksi
P&P berjalan seperti yang dirancang. Pelajar menunjukkan minat terhadap aktiviti yang dibuat dan didapati ramai yang mendapat lebih 20 soalan betul. 

Tarikh
23 Oktober 2013
Minggu
43
Mata Pelajaran
Pendidikan Seni
Tingkatan
4K5
Masa
70 minit
Bidang
Keseluruhan Topik PSV
Unit Pembelajaran
Soalan Teori
Hasil Pembelajaran
Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
1.     Menjawab soalan dengan baik.
Aktiviti Pembelajaran
Kuiz teori.
Prosedur
1.     Guru memberi 40 soalan kepada pelajar dan jawab dalam masa 60 minit.
2.     10 minit terakhir,guru dan pelajar membuat pembetulan jawapan.
Keperluan

Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi

Penerapan Nilai

Kerajinan

Refleksi
Pelajar memberi kerjasama semasa aktiviti dijalankan. Keputusan juga agak baik kerana semua pelajar dapat menjawab lebih dari 20 soalan.

Tarikh
23 Oktober 2013
Minggu
43
Mata Pelajaran
Pendidikan Seni
Tingkatan
5K6
Masa
70 minit
Bidang
Keseluruhan Topik PSV
Unit Pembelajaran
Soalan Teori
Hasil Pembelajaran
Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
1.     Menjawab soalan dengan baik.
Aktiviti Pembelajaran
Kuiz teori.
Prosedur
1.     Guru memberi 40 soalan kepada pelajar dan jawab dalam masa 60 minit.
2.     10 minit terakhir,guru dan pelajar membuat pembetulan jawapan.
Keperluan

Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi

Penerapan Nilai

Kerajinan

Refleksi
Pelajar memberi kerjasama semasa aktiviti dijalankan. Keputusan juga agak baik kerana semua pelajar dapat menjawab lebih dari 20 soalan.

Tarikh
24 Oktober 2013
Minggu
43
Mata Pelajaran
Pendidikan Seni
Tingkatan
5K10
Masa
70 minit
Bidang
Ulangkaji keseluruhan PSV
Unit Pembelajaran
Soalan Teori
Hasil Pembelajaran
Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
1.     Menjawab soalan dengan baik.
Aktiviti Pembelajaran
Kuiz teori.
Prosedur
1.     Guru memberi 40 soalan kepada pelajar dan jawab dalam masa 60 minit.
2.     10 minit terakhir,guru dan pelajar membuat pembetulan jawapan.
Keperluan

Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi

Penerapan Nilai

Kerajinan

Refleksi
TIDAK DAPAT DILAKSANAKAN KERANA PEMULANGAN BUKU TEKS

Tarikh
24 Oktober 2013
Minggu
43
Mata Pelajaran
Pendidikan Seni
Tingkatan
4K5
Masa
70 minit
Bidang
Ulangkaji keseluruhan Topik
Unit Pembelajaran
Soalan Teori
Hasil Pembelajaran
Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
1.     Menjawab soalan dengan baik.
Aktiviti Pembelajaran
Kuiz teori.
Prosedur
1.     Guru memberi 40 soalan kepada pelajar dan jawab dalam masa 60 minit.
2.     10 minit terakhir,guru dan pelajar membuat pembetulan jawapan.
Keperluan

Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi

Penerapan Nilai

Kerajinan

Refleksi
P&P berjalan seperti yang dirancang. Pelajar menunjukkan minat terhadap aktiviti yang dibuat dan didapati ramai yang mendapat lebih 20 soalan betul. 

Tarikh
25 Oktober 2013
Minggu
43
Mata Pelajaran
Pendidikan seni visual
Tingkatan
5K10
Masa
60 minit
Bidang
Ulangkaji Keseluruhan PSV
Unit Pembelajaran
Soalan Teori
Hasil Pembelajaran
Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
1.     Menjawab soalan dengan baik.
Aktiviti Pembelajaran
Kuiz teori.
Prosedur
1.     Guru memberi 40 soalan kepada pelajar dan jawab dalam masa 60 minit.
2.     10 minit terakhir,guru dan pelajar membuat pembetulan jawapan.
Keperluan

Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi

Penerapan Nilai

Kerajinan

Refleksi
Pelajar memberi kerjasama semasa aktiviti dijalankan. Keputusan juga agak baik kerana semua pelajar dapat menjawab lebih dari 20 soalan.



No comments:

Post a Comment